تجربه معلّمان حرفه ای

Experience of Professional Teachers

تجربه معلّمان حرفه ای

Experience of Professional Teachers

تجربه معلّمان حرفه ای

عمل معلّمی برای معلّمانی که به آن به منزله فرصتی برای اعتلای آموزش و رشد شخصی نظر می کنند، سرشار از تجربه های نادری است که آگاهی از آنان برای دانشجو معلّمان و معلّمان دو خاصیت دارد:
1. آشنایی با تجربه خاص؛
2. کسب انگیزه و اعتماد برای عمل خلّاقانه در موقعیت های واقعی تربیت.
وبلاگ پیش رو، متن مصاحبه کتبی و تصویری از تجربیّات معلّمان حرفه ای، سرآمد و پیشکسوت ایران، بالاخص استان مازندران است
که توسط اینجانب، همکاران و دانشجو معلّمان دانشکده فاطمة الزهراء (س) قائمشهر و دانشکده شهید رجایی بابل وابسته به دانشگاه فرهنگیان در اجرای تکالیف عملکردی واحد درسی " تجربه های خاص حرفه ای در آموزش ابتدایی" تهیه و ثبت شده است. که تلاشی برای شناسایی معلّمان نادر و قدر شناسی از آنان نیز محسوب می شود و پیوندی بین نسل های معلّمان ایجاد می کند.
ضمن سپاس از بازدیدکنندگان محترم، استدعا می شود علاوه بر ارائه نظرات ارزنده خود، در صورت استفاده از متن حق امانت داری را رعایت نموده و با ذکر مأخذ ما را در اعتلای این امر مهم یاری نمایند./ انشاءالله

آخرین نظرات

آموزش استان ها و مراکز آن/فاطمه پاشا

مهدی تقی پور حیدری | شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ق.ظ
خانم بلده نژاد آموزگار پایه دوم شهرستان چالوس با 23سال سابقه تدریس می باشند. یک نمونه از تجربه های ایشان را بررسی خواهیم کرد: دانش آموزان معمولا در یادگیری استان ها و مراکز آن با مشکل مواجه می شوند و یادگیری سی و دو استان و مراکز آن برایشان دشوار است، به همین خاطر از دانش آموزان می خواهم که هر یک،یک استان را به دلخواه انتخاب کنند و در زنگ هنر یک گردن بند به هر شکلی که دوست دارند درست کنند و نام استانی را که انتخاب کرده اند بر روی آن بنویسند و به گردن خود آویزان کنند. پس از آن دانش آموزان یکدیگر را با نام استان ها صدا می کنند و به این ترتیب نام استان و مرکز استان دوستشان را بهتر به خاطر می سپارند.
  • مهدی تقی پور حیدری