تجربه معلّمان حرفه ای

Experience of Professional Teachers

تجربه معلّمان حرفه ای

Experience of Professional Teachers

تجربه معلّمان حرفه ای

عمل معلّمی برای معلّمانی که به آن به منزله فرصتی برای اعتلای آموزش و رشد شخصی نظر می کنند، سرشار از تجربه های نادری است که آگاهی از آنان برای دانشجو معلّمان و معلّمان دو خاصیت دارد:
1. آشنایی با تجربه خاص؛
2. کسب انگیزه و اعتماد برای عمل خلّاقانه در موقعیت های واقعی تربیت.
وبلاگ پیش رو، متن مصاحبه کتبی و تصویری از تجربیّات معلّمان حرفه ای، سرآمد و پیشکسوت ایران، بالاخص استان مازندران است
که توسط اینجانب، همکاران و دانشجو معلّمان دانشکده فاطمة الزهراء (س) قائمشهر و دانشکده شهید رجایی بابل وابسته به دانشگاه فرهنگیان در اجرای تکالیف عملکردی واحد درسی " تجربه های خاص حرفه ای در آموزش ابتدایی" تهیه و ثبت شده است. که تلاشی برای شناسایی معلّمان نادر و قدر شناسی از آنان نیز محسوب می شود و پیوندی بین نسل های معلّمان ایجاد می کند.
ضمن سپاس از بازدیدکنندگان محترم، استدعا می شود علاوه بر ارائه نظرات ارزنده خود، در صورت استفاده از متن حق امانت داری را رعایت نموده و با ذکر مأخذ ما را در اعتلای این امر مهم یاری نمایند./ انشاءالله

آخرین نظرات

مشکل دیکته نویسی دانش آموزان/سپیده قلی زاد

مهدی تقی پور حیدری | جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ
تجربه آموزشی من از آقای تیغ خورشید مدیر مدرسه قمربنی هاشم بندپی شرقی است. آقای تیغ خورشید درسال تحصیلی 94_95که مدیر مدرسه بودند،دراوایل مدرسه متوجه شدند که دانش آموزان مدرسه در برخی پایه های تحصیلی با مشکل املا مواجه هستند،ایشان درمرحله نخست از معلمان خواستند که طی دوماه تمام مشکلات دانش آموزان دراملا وعلت آن راپیدا کنند وهم چنین از آنان روش هایی برای حل مشکل املا خواستند،وبا کارشناسان نخبه منطقه ،مدیران ومعلمان باتجربه منطقه به مشورت نشستند واز نظرات آنان کمک خواستند وکتاب هایی برای حل مشکلات املادراختیار معلمان مدرسه خود قرار دادند،واین باعث شد تاحدی این مشکل حل بشود ودرمرحله دوم از یک کارشناس بین المللی(آقای تبریزی) در زمینه آموزش دعوت کردند،و از نظرات مفید ایشان استفاده کنند. وطی این دو مرحله تمام مشکلات دانش آموزان در زمینه املا برطرف گردید.وبا عث شد که روزبه روز به سطح علمی مدرسه افزایش پیدا کند وباعث رضایت والدین دانش آموزان از معلمان ومدرسه گردید.
  • مهدی تقی پور حیدری